::PITCHA-2 SUKUM @ USM::

Sebelum tu aku nk bagitau lerr...
Gambo aku p karoks tu, bukan ler ape...
Sajer jer nak release tension dgn kengkawan sebelum start tournement..
Laki mak ade tau!! hah... bukan Mak melalak sensorang!
Itu pon ade lagi gambar2 yang tak disiarkan atas sebab2 tertentu...
Kalo tak... laaaaaaaaaaaagiii banyak gambar2 yang menjejes-jejes...
Ok next!

Ini kad akreditasi saya masa berlansungnya SUKUM...

Ini tah nenek mana sesat tah masuk ke stadium nak berarak sama-sama dgn atlet... menyerongeng jer dia dapat sarung track suit USM... hehehe..
*aku mmg gini.. happy sentiasa.. tapi dalam hati siapa tau?*

18/6 latihan rasmi...
19/6 Single Game pertama utk wanita...
Aku ni kan.. kalo ade ape² yang aku nak attend dan aku akan rasa berdebar... jantung tak benti dup dap dup dap, even aku buat releks.. tangan sejuk panas.. pastu nak terkenc.. nak terberr.. memang itu PETANDA buruks utk aku...
Memang dah tahu sangat dah.. sejak azali lagi mcm tu.. dan NAH!!! amik kau!
Single Game yang sangat teruk dan buruk!!!
Ape la tournement main lagu ni... nak nangis rasa nyer!!
Betull.. aku nak nangis.. aku tak psyko dgn mana2 pemain pon.. tapi tah!! memang dah takde rezeki kot kan... padahal sebelum2 tu.. waktu training mmg aku champ! Pooodahhh!! jaguh kampung jer...

Ini pasangan saya utk Double Wanita USM... Game pada 20/6... kami 2,2 main straight jer...
tapi alhamdulillah.. pencapaian aku utk game Double ni agak memberansangkan...
Walaupun tak dapat mana-mana tempat. Tapi kami dalam ranking top 15!
Banyak faktor yang membolehkan aku main agak baik.. Partner yang sehati sejiwa itu penting.. Jangan berlawan sesama partner... jangan main utk diri sendiri.. main utk TEAM!

Bowling adalah permainan yang bukan boleh ditetapkan masa tamat. Faktor lane, faktor pemain, faktor game, banyak kekangan yang boleh manjadikan permainan bowling itu menjadi lama. Tu sebab masa SUKUM itu ari, byk yg pahit nyer dari manis... Tapi tak kesah lah.. benda dah lepas... Acara dijangka abis pada 21/6 tapi terpaksa diganjak sehingga 22/6.. Nasib baik la tak sampai 23/6, kalo tak menangis aku tak leh main paintball!!

So, lepas abis game Double (20/6), kami para ladies ni dapat 'cuti' sehari pada 21/6.. so, kami pon berjimba-jimba lah kat Gurney Drive... nak pekena Rojak Techno!!
tapi pagi tu, aku tetap ikut En. Suami ke bowling alley.. sebab, En.Suami ade game utk Double.. Bagi sokongan padu maut laaa... Walaupon en.Suami main bagus.. tapi tetap tak boleh menandingi mana-mana pemain dari Universiti yang lain... Saingan hebat dan mantop ok!!

22/6 Hari yang penentuan.. Game 4sepasukan...
Ini lah Wirawati USM Bowlers!
bergambar sebelum permainan...

Alhamdulillah.. WE ARE CHAMPION!!!

Memang awal² kami dah yakin akan menang.. ehehhehe...
Ini keputusan muktamad.. sebarang surat menyurat tidak akan dilayan...

Bersedia utk naik ke pentas hadiah...

Saya yang sentiasa ceria!!


Yeaaa!! senyum bangga nii...
"bukak la bendera USM tu..."
OK!! say CHEESSS!!!

GOLD FOR USM!!

Dan utk acara All Event (single, double & team) Wanita, USM dapat tempat ke 3!! Bronze medal... alhamdulillah.... Tahniah utk Kak Ana!!

Ini helang yang saya dapat dan seketul medal yang bersalut emas... hehhehe!


Abis dah utk bowling!!!
Nantikan gambar2 utk Paintball plakk!!

Comments

Popular Posts