::CITER RAYA LAGI::

Aku skip la raya ke 4 dan raya ke 5....
Entry berlagak sebab guna cokia bodo jer, aku leh online blog.. hehehhe...
Takde yang best pon.. sebab aku demam.. takleh nak ke mana...
Tapi kan.. tapi kan.. Malam raya ke 5 tu, aku konon2 mcm sehat.. sebab kebah 6 jam lepas makan panadol.. Anak2 aku merengek nak belikan mainan.. Aterr.. duit raya dah banyak!
Si jantan, nak beli keta control.. si dara nak beli Barbie...
Aku cakap kat papa nyer, kat Tesco jer lah yang ade benda2 tu...
Papa nyer pon suh lah bersiap... Aku pon, apa lagiiiii... berdesup bangun salin baju lahhH!!
eh..eh..? tetibe lak ilang segala demam.... hahahahah..
 

Sampai kat Tesco, kebetulan jumpa adik aku duworang tu tengah membeli barang-barang utk aktiviti malam esok... Dari pagi pakcik makcik ni kluar membeli barang.. sampai ke malam, tak reti-reti nak balik agak nyerr!!!
Bila dah jumpa dorang, Lucky aku pon ngajak lah dorang makan... Pegilah kami beradik radik ke kedai makan.. Tempat tujuan, K.E Corner belakang Hospital Taiping...
Servis??
MasyaAllah.. SANGAT lah MELEMBAB DAN MELAMBAT!!!
Nasib baik lah aku demam.. selera nak mengcekek tu tak bape nak meNAGA sangat... Kalo tidak, harus lah aku membuat amukan drakulaa Wroooaaarrrrrr!!!!!
Dan nasib jugak aku minta side order dari gerai jual Yong Taufu...
Lapik jugak lah perut memasing.. kesian Lucky dan adik jantans ku yang kelaparanss....
Dan budak domok ini jugak tidak ketinggalan...
Pedas pon sanggup.. sebab lapar...


Dekat sejam tau tunggu makanan dia... Org yang dok dtg, semakin ramai.. yg tak dapat makan lagi pon masih ramai... Rupanya.. tukang masak dia SORANG jerrr!!! pekerja yang lain memang ramai laa...
Mamposss!!! memang tergeliat la tangan dok kacau kuali..
Last-last masa kitaorg nak balik tu, pekerja dia tutup pintu gate... hehhehe.. tak bagi org masuk dah la tu...
Masakan nyer sedap ke??
Takde lah sampai hantuk2 dinding pon... minta nasi gorang ikan masin, mari betul2 nasi goreng bodo mcm tu jer.. sup tadak, apa pon takdakk!!!

Dalam keta, budak berdua ni, memasing tido dengan mainan masing2...


Sampai umah, aku dilanda migrain yang hebat!
Makan panadol aktive fast sampai 4 bijik!
Pastu aku terus fingsan tak sedo diri!



Comments

Popular Posts