::MALAM RAYA PERTAMA::

Yeayyyy!!!
Cerita raya ku akhirnya kluar jugakkkkk!!
Tapi ini gambar2 yang ada dalam simpanan cokia slide kesayanganku ni jer.. dan juga 2,3 keping yang ku ciluk dari FB pak sedara mertua...
Ini kisah malam HARI RAYA PERTAMA...
Kisah siang nyer, nanti dulu lah.. belum ade gambar nyer...
Tapi yang syiok siang tu, aku dapat beraya, makan ketupat raya, mee rebus tulang, rendang daging mavless buatan MAK SAYA DI KAMPUNG!!
macam mana??
hah.. itu nanti lain entry kasik story arrr....

Dari kampung, turbo merah itu zassssssssssssss membelah highway pulang kembali ke Ipoh...
Malam tu sekeluarga belah mertua saya akan kluar makan secara berjemaah di SINI...
Restoran MovenPeak di Greentown, Ipoh.


Seluruh keluarga dijemput hadir... anak cucu cicit, pakcik, makcik, sume sume lah!!
penyumbang kewangan?
 ade laaa... tapi yang pasti, kami hanya pegi mentekedarahhhh!


Kat sini, kami hanya makan perbagai jenis seafood jer... boleh buat BBQ atau stimboat...
Anak2 aku kalo makanan laut ni, memang lah berhantu... suka bebeno!!
Kami pon, dah alang-alang makan free kan.. pulun lah sampai sengkak perut!
tak senunuhhhh betul kan? hehhehe,.....


selesai makan, anak2 aku pon mula buat peel tak semenggah masing2...
malas nak layan, aku bagi lah dorang melawat kawasan restoran tu...
hah berkinja lah deme berlari-larian ke sana sini...
Tapi sebelum bagi kebebasan mcm tu, sempat lah jugak org2 kat restoran tu dengar raungan si budak nama Muhammad tu...

Ibu dan Anak dara nyer yang shumelll...



Ini bujang saya si Muhammad yang sangat memdebab!!
Sume org terkejut tgk perubahan body montok beliau...

Hensem tak lelaki ini??
Ini pujaan hati saya sorang jer tau!! takde yang lain dah!

Usai makan, perut kenyang... ingatkan nak terus balik...
rupanya, ade agenda lain lah pulak...
agenda mengetest suara dan bakat2 terpendam...
Kat mana???
Regency Tower... 
Story??
next entry okeh! tak larat makcik nak tunggu load gambar ni..
slow bebenoooO!!!


Comments

Popular Posts