::KEBIZIAN YANG TERLAMPAU!::

Adoi lahhhh....
Banyak cerita aku nak kasik update ni...
tapi aku takde masa laaa....
SERIUS!!
Aku sangat membizi minggu ni...

Isnin ==> Petang =  PERASMIAN KARNIVAL INTERAKSI BERSAMA PELAJAR
= AEROBIK (dalam hujan.. hohohoo)
Malam =BADMINTON

Selasa ==> Petang = BOLA JARING (2 kali main)
Malam = BADMINTON (final)

Rabu ==> Petang = NETBALL (final)
Malam = PERSEMBAHAN & PEYAMPAIAN HADIAH
(Aku now tgh sebok ngetest suara.. depa suh aku nyanyi!! huuuwaaaaaaaaa!!)

Khamis ==>Petang = Paintball (tak terlibat dgn student dah.. ni dgn org lain plak..)

Huhuuuhuuuhuuhu!!
Mana aku tak kata aku bz...
Balik umah, aku tak sempat nak buat apa...
hanyuttttttttttttttt....

Padahal.. kalo ikutkan.. banyak benda aku nak citer...
Pasal dinner Malam Anugerah Sukan...
pasal umah aku kena terjah dengan geng2 rugby yang gagah perkasa...
Pastu pasal reunion sekolah...
Macam-macam lah...
tapi tu sume, korang kena tunggu tau!!
Daaaaaaaaaaaa!!







Comments

Popular Posts