::MALAM ANUGERAH SUKAN KKSSK, USM::

*ade masa terluang ni, aku try my best update sikit2...*

Tak nak citer panjang.. baca tajuk pon korang dah tau...
Kejadian berlaku pada 24/9 (Jumaat) yg lepas...
Mekap tebal ni aku amik masa 15 minet jer utk main conteng-conteng...
Mana tak, pagi sampai ke petang aku sebok kat dewan...
Balik umah dah kelam kabut... mcm tu lah sokmo...
Ini lah akibat nyer kalo kena bertugas...
Mak jadi gadis genit gedik pegang dulang hadiah atas pentas..

 *Ade bakat jadi jurumekap conteng2 tak?*

Sampai-sampai, kehujanan lah pulak... dengan berkasut tumit tinggi.. berlari-lari mak tau!
Sampai hati En. Lucky tak bawak payung... huhuhuhu...
tapi itu tak halang we all bergambar ala ala red carpet gitu..
Walaupun gambar ada parkinson.. huhu!!

Ini bukan peserta nasyid yer.. ini lah kakitangan yang bekerja malam tu..
Penyambut tetamu dan pembawa dulang...

Ini pulak pengacara majlis merangkap penyanyi jugak utk persembahan malam tu...
Mak tak koser lah dorang suruh nyanyi...
Suaraku masih mengkatak lagi.. batuk masih bersisa cendol...

Hah.. ini baru peserta nasyid..
Ustaz² dari Pusat Islam.. Pandai dorang ni bernasyid.. 
sedap suara nyer.. mendayu-dayu oii...

Ucapan dari Pengarah Kampus

Ucapan dari Pengerusi Kelab Sukan

Piala-piala yang menjadi rebutan...
Jabatan aku dapat Juara keseluruhan bagi tahun 2009/2010..
Vanggerrr u olsss.. 

Ini lah barisan gadis-gadis genit dan gedik pembawa dulang hadiah...

Sesi penyampaian hadiah...
Ade banyak.. tapi aku pilih yang ade gambo aku jer lah... hahahhaha!

My New Dean dan bos aku ngambik hadiah Juara Keseluruhan...

Bila dah kena bertugas kalo majlis-majlis mcm ni, makan adalah perkara terakhir lah kan...
Kesian kat aku tau! 
Tgk!! Muka orang tak sabar nak makan... Lapo bebeno!!
Tapi sebenarnya, aku kena candid tu..
ade hakak sorang tu, dia yang mensabotaj wajah-wajah aku dilensa camera buruk dia tu...

Ini tak candid.. tapi aku yang gedik... ahhahahaha!

Ini candid...

Ini juga candid...
Tapi ok gak.. ade gak la gambo aku leh tunjuk kat korang...
kalo harapkan aku, dah ler takde camera.. 
harapkan cokia buruk aku tu.. sape lah yang nak tlg snap kan...

Ini lah hakak yg dah sabotaj aku tu...
Nama dia kak eena... Sengal tau dia ni...

 Ini antara staf dari jabatan aku.. bergambar bersama Dean School Of Chemistry...

 Antara seketariat yang bertungkus lumus malam itu...

THANKS U OLS!!



Comments

Rinna said…
Wahh bestnyaa jamuan raya..together2 gitu..

Cantik laa..kaler contact lense cek lala.. :)
ceklala said…
@kak rinna
hehehhe.. itu kaler lens tajuk dia 'pure hazel'. tapi bila pakai, mcm ijau lah plak kan?

Popular Posts