::SAYATAKTAHUKENAPAJADIBEGINI::

Owhhh...
mcm mana saya nak jadi pemblogger berdedikasi ni??
blog saya adalah sangat terkedaung dengan entry...
banyak entry yang tidak bermanfaat daripada entry yang mengenyangkan...
macam mana ni?
macam mana ni?

Saya tidak ketandusan idea...
tapi saya kekeringan masa...
Masa saya tersangat banyak dibuang dengan kerja-kerja yang lebih penting...
Pagi ni mai keja, terus saya mengamuk dalam bilik...
Saya punggah karpet dalam bilik.. saya heret almari besi sorang2... saya sapu sawang... saya lap cermin.. saya mop lantai... saya susun firdge magnet.. saya susun keychain.. saya susun atur meja kosi port lepaking/tidoring... HUH!!! banyak betul keje saya hari ni...

On komputer, terus komputer saya diserang scanning bertubi-tubi sementelah 2 minggu tidak di scan... plus pulak dengan updating windows... nak tunggu lama sangat, lalu saya biarkan...
dah ler komputer bagak ini adalah dilahirkan dizaman ice age.. sangat lah slow lagi bagak perkasa!
daripada saya menjadi batu, lebih baik saya membiarkan ianya beroperasi sendiri...
Jam 12.30 saya mulakan rutin biasa, kluar amik anak dara saya kat sekolah...
pukul 2 saya masuk balik, tengok2 komputer saya keras kejung mcm ais! HANG!!!
tengkorak busuk betul laaaaa!!!

Terpaksa saya mulakan kembali... sesambil kemas2 lagi ape yang patut dalam bilik ni...
memang banyak lagi yang belom terkemas ni.. penin kepala tengok!
Pukul 3 ade meeting plak dengan Puan Dekan... Tengah2 meeting, perut pulak membuat onar.. aderkhhhh!!!! lari pecut 100meter ke jambsss.... purrrrrrrrr.... LEGA!!

Skang, setelah saya membuat entry tahaper tahaper yang ke 88 ratus kali ni, 
saya suda mau pulang ke pangkal jalan...
anak2 saya pasti sedang menunggu untuk diambil...

Ok daaaaa!!


Comments

Popular Posts