::AKU JATUH CINTA LAGI::

Dah berlaki.. dah beranak pinak ni, takde nyer nak jatuh cinta sesame maknosia lagi dahhh....
Cukup2 lah yang hader tuuu.. Itu pon dah cukup bikin aku pusing!
Kalo dah name nyer pakar menggodek.. haruslah ku jatuh cinta dgn alam internet...

U olsss... Ini PENGAKUAN ikhlas aku....
Aku sudah MEROGOL dengan rakus kat TUMBLR..
Tapi belum PUAS kauuuu!!! Banyak lagi tempat yang belum aku EXPLORE!!!
uhhhhhhh!!!
Sebenarnya, aku belum kenal isi hati si TUMBLR ni... Aku cuma terbaca-baca jer keistimewaan beliau.. Walaupun aku belum mengenali.. Terus aku merogoli... Kejam kan aku??
Aku belum lagi sempat mau menulis apa-apa di dada beliau.. Tapi aku telah import isi-isi dari dada orang lain utk aku letakkan dia dada Tumblr.... Keji kan??
Takpee... takpeee...
Aku cuba menyelami isi hati beliau dengan gigih.. Aku tahu, beliau sangat-sangat menginginkan aku....
Tapi aku dah letak iklan... hehehhehe.. harap-harap akan bergerak iklan tersebut! kuang! kuang ! kuang!



Kalo rajin.. mai lah Jenguk.... Http://ceklala.tumblr.com




Comments

Anonymous said…
aku lagi suker kat sini..kang banyak2 umah ko karang aku silap singgah umah mana ko wat open house....ececececececece cm org kaya* jerr byk umah :P

~cheq sue~

Popular Posts