::IPOH WEDDING PT3::

29/10/2010 Jumaat malam selepas solat isyak....
Majlis akad nikah di Masjid Sg. Rokam, Ipoh..

Wajah berseri bakal pengantin...

Naib kadi yang  nikahkan dorang ni sangat lah bagus.. Lansung tak tanya ape2 pon pada pengantin lelaki. Tapi halwa telinga kami telah disajikan dengan ceramah yang berkaitan dengan Suami, Isteri dan rumahtangga selama lebih kurang setengah jam... Syok gak skali skala dapat dengar ceramah macam ni..
Sume terdiam jer.. kusyuk jerr.... hehehe...



Menanti penuh debar...

Alhamdulillahhhh...
Selesai sudah acara akad nikah yang hanya sekali lafaz...

Selesai majlis akad nikah, kami semua berangkat ke rumah MIL di Tambun utk Majlis Tahlil dan makan-makan... Masa ni lah anak2 aku dok buat perangai.. Memang tensi jer aku... Makan pon tak serupa makan.. takde mood terus nak happy-happy dengan sedara-mara belah mertua disebabkan peel anak-anak aku yang tak reti bahasa...

 Gambar-gambar yang ada ni ade yang aku ambil dari fb ipar duai dan ade jugak yang dari simpanan henfon nokia cabuk aku tu... (cabuk-cabuk pon byk kegunaan tuu..)



Ok, selesai majlis akad nikah...
Rasa mcm tak syok plak, sebab majlis kenduri mcm ni, aku tak leh nak berkumpul beramah mesra dengan family belah mertua. Lagi pon, aku kena stay kat rumah sepupu my husband... sebab kat umah MIL tu dah padat sangat... MIL dah bagitau siap2 sebelum we all balik Ipoh aritu.. so, aku kena lah beralah.. Lagi pulak, anak2 aku ni memang suka bikin onar kalo ade orang ramai.... Letih aku nak melayan nyer...




Comments

Popular Posts