::TAHNIAH::

Kedaung dah...
Tapi baru nak wish! hehehhe... eh..eh.. dalam blog laaa...
Kalo kat Fesbuk dan alam nyata, dah wish awal-awal dahhh...

First..
 Untuk mai kezen in-law.. (boleh gitu?) ini kezen belah Suami hamba...
Yang ade aku wat entry Wedding Of The Year tahun lepas... ade 2 entry, tapi aku link kan satu jer.. yg lagi satu pepandai lah carik kalo kepoh sgt nak tahu khennn... hehehe...
Dan tahun ni, itu pengantin sudah kasik letup dia punya perut pada 2/11 ari tu .. 
Sudah dapat Baby Girl yang shumel menyomelll....
The Presentinggggggggggg!!!
MIA SANIYYA...

The second one, is New Comers In Haji Ahmad's Family....
iaitu, cucu ke 11 untuk Mak dan Abah ku...
Tapi bukan anak aku... Anak buah aku.. 
Anak My brother yang kawen bulan 12 tahun lepas
Jugak dapat baby gegirl pada 13/11... (tak sempat nak bagi sama tarikh dgn Uwan dia.. 14/11)
 sangatttttttttt SHOMELLLL!!!
here world!!!!
SHAMEEN ARYSSA

Iskkk... awat lah anak depa bolat-bolats sangat tatauuu!!
haihhh.. Gerammmmm!!!!

Masa tengok baby Aryssa baru-baru ni, tiba-tiba aku dapat satu 'stetmen' bunuh diri dari anak dara aku... Aku rasa, korang leh bayang kan apa yang dah DINA SI MULUT PUAKA tu dah kasik 'stetmen hentam' sama aku!!! Rasa mcm la la tu jugak aku nak letak baby dlm perut aku then kasik beranak biar Dina tengok sendiri!!! huh!!





Comments

ieda said…
alo2 .. cumei2nya nama dan bb nyaaaaaaaa
tahniah kepada ibu dan bapa bb :)
Rinna said…
Tahniah laa..pada both parents yg dpt baby baru..

Suka ciom baby..wangi jerk.. :)

Popular Posts