::PRA ENTRY WEDDING::

Nak update story weding adik ipor aku.. Tapi, tenet kat umah malam ni agak semput dari biasa..
Sebab ujan gamak nyer...
Nak  load pic masuk blog pon lambat gilerr...
Malas lah aku nak menunggu... tak rajin!!

Skang aku cuma edit watermark dan select gambar2 yang menarik jer...
gambar lain tu memang banyak.. tapi aku pilih yang terbaik sajorkk!!

dalam tengah select pic tu, terselit pic yang syumelll niii..

Tau tak sape yang memiliki pipi tembun lagi bulat mcm ni?

Harus lah Si mamat Darwish tu yang empunya pipi...
gambar ni masa malam akad nikah di Masjid Sungai Rokam, Ipoh...
Orang dok sebok-sebok akad nikah siap dengan dengar ceramah agama bagai, dia sedap tido kat belakang...
Itu pon dia tido lepas menangis sebab kena tinggal kat luar dan mengamuk sebab aku tak bawak bantal busuk kesayangan dia tu... Ini kes tak tido siang lah.. Gembira bersuka ria dok main dengan sepupu, 2 pupu, kupu-kupu.. Lansung tak ingat nak tido siang. Sudah nyer, malam tu tertido dalam masjid.. Tapi tak lama pon.. papa dia angkat masuk keta, dah terjaga. Lepas tu dia start la mengamuk tak tentu pasal.. Sampai kat umah MIL pon, dia still mengamuk, taknak turun keta... Bila dah pujuk-pujuk, nak suruh dukung ajer lah pulak. Taknak duduk kat bawah.. grrrrrrr!!! Tekanan betul aku malam tu!!
Si kakak tu pon buat peel tak semenggah dia.. merengek itu tak kena, ini tak kena.. Nak makan nasi, bagi nasi sume takmau.. nak makan nasi saje... haihh!! tu sume kes MENGANTUK tau tak!!
Geram aku tauuu!! 
Last-last, daripada aku dok buat muka cemberot kat depan sedara-mara mertua, baik aku hangkut anak2 bertuah ni ke rumah sepupu Lucky aku.. Balik, terus tido!!!
Majlis tak abis lagi, aku dah balik.. Geram dgn peel anak2.. Sabar jer lahhh....





Comments

Popular Posts