::IPOH WEDDING PT4::

Tiba lah hari kenduri besar...
30/10/2010.. bertempat di Dewan Banquet Carsem, Ipoh...


Tetamu pertama yang hadir ialah, dari My family... hehehhe...
Awal Mak n Abah aku sampai... Dengan family kakak aku yang dok kat ipoh tu...
Lagipon, Mak n Abah dah ade agenda lain lepas tu.. Dorang nak ke umah sedara belah abah di erea-erea Tanjung Malim ke mana tah.. Ade kenduri jugak.. Tu yang sampai awal ke kenduri besan yang kat Ipoh ni.. hehhee..
Anak2 aku ni, kalo ade opah n wan nyer, memang la manje...
 Itu pon dah hampir2 nak ikut balik...


Tapi keje aku banyak kepada melayan kerenah anak² yang asek lah nak ikut bontot aku jerr... Dorang ni, kalo ade ramai² orang memang lah mcm cina bukit yang baru pertama kali turun pekan... peghakkk!! Geram betul aku!! Tapi ok gak, takde lah aku penat ke sana-sini buat itu, buat ini.. hehe.. boleh??


- Aku yang sebok dengan anak²-

Gift yang diberi pada tetamu memang simple jerr..

Dalam kotak putih tu hanya berisi seketul kek marble...
ehh.. seketul bukan sebarang seketul tau!!!
Seketul tu, kalo makan sorang, tak abis... Macam-macam perasa ada. Yang aku tempek ni, butter + keladi kalo tak salah.. Ade perasa oren, strawbery, pandan, coklat, memang banyak lah.. ade 1000 jenis kek marble ni.. ujung-ujung tak abis jugak.. ade lah 300 lebih... Tapi tengok pada tetamu, memang ramai lah yang datang. Tak berhenti...

Tema kami hari tu, sume nyer berpink... asal nampak yang berbaju pink jer, sah la family pengantin...
Pelamin putih krim... Baju pengantin biru firus... 
Tugas aku tolong bagi gift pada tetamu.. Tapi bukan lah aku sorang yang buat, ade lah yang lelain.. Pendek citer, sape yang berbaju pink, diharap tahu lah tugas anda... hah.. begitu!

Gambar2 dibawah ni, memang banyak yang aku kutip dari fb ipar duai. Dan kalo ade yang lawa giler pic nyer tu, memang dari dslr. Tapi bukan aku punya, aku ciluk dari fb kawan adik ipar aku. Lepas tu aku letak watermark blog aku sebab nak menjaga hak copyright... hahahha.. boleh la kan?
Dari henpon aku ade tu memang ade gambar, tapi  tak seelok kejadian laa.. Aterrrr, henpon aku 2,2 aku bagi kat anak² aku sorang satu. Sebab nak bagi dorang tak merengek dan tak boring.. So, ade lah 2,3 keping yang disnap oleh anak² aku, tapi tetap tak lulus dimata aku. 


Ok..
Pengantin dah sampai....
Kesian.. payung pon takde hah... 



Cantik kan??
Sweet gilerrr.... Adik ipar aku dah la jenis orang yang jarang mekap, 
bila skali mekap memang timbul seri tu.. skali tengok macam pelakon Eja tu...

Ini jejaka yang perasan hensem pada hari kejadian...

-Meja makan pengantin-

Tengok! aku masih bizi dengan anak².. 
memang takde masa lansung aku nak berkepit dgn apak nyer... 
Sebelah hubby aku tu, adik dia yang gubah hantaran2 tu sume...

Kek Pengantin sponser dari The Coffee Bean, Ipoh....


-Acara potong kek-


-Acara merenjis dari kedua-dua belah pihak-  


 -Tetamu yang hadir-

Lebih kurang jam 4 petang, majlis pon tamat.. dan kami pakat-pakat lah balik ke rumah masing² untuk qada tido... wakkakakakkakaka!!



Comments

Popular Posts