::SEMOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KE ATAS NYA::

Tadi aku jenjalan kat Blog Ben.. (Aku ni kdg2 jer masuk blog dia.. kalo ade entry best.. aku terjah.. kalo tak.. mmg sekali lalu pandang je kat bloglist.. sebab dia sokmo ade entry baru.. setiap jam aku rasa... Letih mau ulang alik masuk.. hehehhe...)
Bila aku masuk blog dia, aku terpandangkan entry Al Fatihah Utk Blogger Aisyah..
Aku pon baca... Ya Allah.. kesian nyer... Blogger tu meninggal sebab jatuh dalam bilik air..
Paling sedih.. Ben cakap arwah ade anak kembar 3!!
Aku pon laju jer masuk ke blog arwah...

Allahuakbar!! Betul laaa...
arwah ade anak kembar 3 yang masih kecil lagi....

Ya Allah....
Sedih... sebak.. hati aku ni...
walaupun aku tak penah mengenali Arwah.. tapi aku sedih mengenangkan anak² beliau yang masih kecil2 tu...
Bila terpandangkan wajah anak2 beliau... ya Allahhh... macam mana lah nanti kan?
Semoga Allah melindungi mereka sekeluarga...

Semoga Allahyarhamah di tempatkan bersama dengan golongan orang-orang yang  beriman.... Al-Fatihah...


Comments

Me said…
al fatihah... (perlukah tukar header BLOG TUE 10 kali seminggu??? I JELES TAUUU):P

Popular Posts