::NAFSU MAKAN KUASA KUDA::

Hari ni aku tatau jin apret mana yang dah merasuk jiwa dan raga ku...
Aku makan mcm tak baca bismillah... Sedangkan aku baca doa makan lagi tau!!

Tapi kenapa nafsu makan aku membuak-buak??
Pagi tadi macam hilang akal aku tgk makanan aku...
Aku dah bawak homemade nasi goreng daging yg mengigih pagi² alam...
Pastu sampai USM, singgah kantin beli neslo ais sebungkus...
Lepas tu ternampak pulak nasi lemak bungkus daun pisang dok dlm palestik lagi.. gamak nyer belom sempat makcik kantin tu nak letak dlm bekas.. aku dah rembat sebungkus.. gara-gara tercium haruman nasi lemak + daun pisang.. huhuuhuhu!!

Aku letak status kat FB.. tapi lepas tu baru aku makan... Nasib baik.. nasi goreng ku sedap.. jadi ku habis kan... Nasi lemak?? Simpan molek2 dlm tupperware bekas nasi goreng... hehehhehe...

Pastu balik umah jap tgh hari.. alasan mau sidai kain.. skali, perut melapar... apakah???
Bukak peti.. togak air sejuk... tgk atas meja ade butterscotch (betul ke ejaan ni?).. rembat sekeping.. sapu penat bater.. ngamm! ngamm! ngam!!!

Masuk opis... jalan sana sini.. depan belakang..depan belakang... masuk bilik.. bau nasi lemak pagi tadi.. uhhh... Tak tahannnnn....
|
|
|
|
|
|
|
Dannnnn sekaranggggggggg!!!
itu daun pisang nasi lemak sudah ada dalam tong sampahhhhh!!!
 *sambil lap mulut dgn tisu..*




Comments

Popular Posts