::DARAKU YANG AGAK "PRIHATIN"... MULUTNYA..(pt1)::

Prihatin yang dimasudkan adalah sebalik nya.. Atau korang nilai lah sendiri nanti...
Sebab aku akan buat byk2 part.. Memang Dara aku nan sorang ni agak bermulut puaka.. (like ibu nya kah??) ^_^ ontah laaahhhh!! 
Lately ni memang banyak lah ayat-ayat dia tu yang boleh buat org menyentap... Ingat lagi dak aku penah bagitahu kat entry ini? Nak tahu ape yg Dara aku ni kata kat papa dia?? hehehhe.. sila lah YM or email me.. hehehe... Tak leh citer kat sini.. BAHAYA!!!
Anak Dara aku sorang ni memang jenis pemerhati yang bagus... Sambil memrhati.. sambil dia bertanya.. atau cakap direct terus kat aku.. Atau dekat orang-orang yg tertentu jer...

Macam tadi, masa otw nak balik rumah dari rumah pengasuh. Dalam keta, sambil nyanyi-nyanyi, aku ajar dia mengeja... Dia pon ikut.. Tu sebab mood dia tengah ok la tuu.. Mau lah dia.. Cuba mai aingin puting beliung.. jangan kata mengeja, suh baca ABC pon, kakak tak laratttt la ibuuuu!!! haihh..

S.A..SA, Y.A..YAA, SAYA!
S.U..SU, K.A.. KA, SUKA!!
M.A...MA, K,A,N..KAN, MAKAN!!
SAYA SUKA MAKAN!


I, B.U.. BU! IBU!!
S.U.. SU, K.A.. KA! SUKA!!
M,A.. MA, S,A,K.. SAK! MASAK!!
IBU SUKA MASAK!

baru aku nak pikir ayat baru, skali si Dina ni dah menjawab...

"IBU TAK SUKE BUAT KEJE.. IBU TAK LIPAT KAIN PON! KAN??"


^^%#$#@!@!#@%$%^^*&()(*)(*^&&%^%$#$$#T____T *nangis*

apa kau rasa??




Comments

MR said…
gimme five dina! kah kah kah kah

Popular Posts