::ADIK DAN BASIKAL BARU::

adik dapat beskal bawuu... Kaler Oyen lagik!!
yeahh! yeahh!!
:woooh:
**Masa ni adik marah kan si CAT & POOH tu yg halang tempat laluan dia..
nyehhh... huhuhuuu**


**Aksi hero dapat beskal**

Beskal tu ibu beli tuk adik sebab sokmo berebut ngan beskal kakak. Adik memang suke ngan mainan yang beroda... Kalo dapat main, sensorang dia pon dia tak heran..
Memula kat kedai malu-malu tucen... Ibu suh try naik pon takmo... Kakak plak, kalo masuk kedai mainan² memang dia jadi rambang mata, sume dia nak!! Last² utk kakak ape pon tak beli.. Cuci mato ajerkk!!!

Balik umah kakak plak yang adooooo berebut beskal ngan adik!
Berjurai-jurai lah si adik tu nanges merayu mintak dikembalikan beskal nyer.. Jenuh gak lah aku memujuk.. menguji tahap kesabaran gak tuh!! Si adik yang meraung raung mcm orang ilang mak.. si Kakak yang tetap statik dengan keputusan takmo bagi beskal tu kat adik.. Kesimpulan nyer.. ape yang adik ada, kakak mesti nak ada...
Aduhaiiiii!!!
Kena pandai main psykologi kalo ngan anak² ni.. dulu memang aku jenis tak tahan sabor.. Tapi bila aku banyak membaca cara nak takel hati anak² ni, aku cuba positifkan diri aku dulu sebelum aku mempositifkan anak²...
Akhirnya.. percubaan aku berjaya... hehehhe... Terkena awak kakak.. walopon ibu tipu sunat.. tp ibu terpaksa sebab tak tahan mendengar adik meraung tahap gaban ilang mak!! huhuhuuuhu!

**Posing maut kakak ngan adik**


Kalo adik ade gambo, kakak kena ade.. kalo tak nanti kakak merajuk...
adoooyaiii!!


Comments

Popular Posts