::AKU ADALAH RATU..::

Yerrr...
Aku adalah ratu...:wave: Lihatlah lambaian ratu dari seorang ratu kepada ratu yang lain...

muahahhahhahha!! :ahaha: krohkrohkk!!

Oppss! ratu tak leh gelak cenggitu kan...
Ratu kena gelak pon ayu-ayu gittew... :blush: hikhikhik...
Maafkan kami penunggu gua...

Aku adalah RATU hati keluarga...
Aku adalah RATU hati anak-anakku...
Aku juga RATU airmata... nangih

Dan paling membosankan...
Aku juga RATU KETUMBIT!!!!
:sigh:
Lihatlah betapa bosan nyer aku setiap kali dihinggapi virus ketumbit ini...
Eh.. ketumbit berjangkit ke?
Takkk kannn?
Org kata, sebab suke ngendap 'org' u'uk @ mandi @ yg semakna dengannya yang boleh kena ketumbit tu... Tapi ape ke hey aku nak ngendap 'org' u'uk @ mandi @ yg semakna dengannya tuuu... takdo keje haihhh!!
Aku ari2 dok basuh u'uk anak² aku... takkan tu kategori ngendap?
En.Nurul aku mandi.. takkan aku nak ngendap? kalo aku nak, aku terus terjah jer... takde nak buang² waktu ngendap sgale...
huuuwaaaaaaaaa!! korang ade ke sesape yang leh bagi petua cane nak BEBASSSS kan diri dari ketumbit niiii!!
Tolong lahhhhh!!! :tsk:
**Gambo yg tutup ngan tangan tu kan.. yang adoo seksi!! hehe! HARAP MAKLUM!**

Tapiiii.. Walopon mata ku bengkak dek ketuumbit, aku tetap menten CUNG! datang opis.. pakai spek sgale... **Opss! aku mmg pakai spek, tp pakai waktu drive mlm jer**
Tapi sebab nak menutup kebengkakkan mata ku ittew.. aku pakai lah spek... Mekup, harus... menten CUNG kan??
Miahahahahh.. krohkkrohkk!!


SEKIAN LAPORAN SI KETUMBIT! *larikkkk!*

Comments

camne nak ilangkan er??
i cam ade tande2 nk kena jew niy..
1st time kot!! :((

takott...
sakit mate bile nk kelip2..
tp xde nmpk pape biji pon kat mate ni..
:((
camne nak ilangkan er??
i cam ade tande2 nk kena jew niy..
1st time kot!! :((

takott...
sakit mate bile nk kelip2..
tp xde nmpk pape biji pon kat mate ni..
:((

Popular Posts