::HITAM ITU MENAWAN::

Hitam itu memang menawan...
Hitam itu sangat manis...
Itu pada org yang berkulit "like me"!! peace
Dan utk keberapa kali... aku kembali menjadi "HITAM"!
erkkk... gigitjari
takbole bukan diriku... tapi bukan akuuuuuuu!!!
Tapi ialah.. BLOG aku!!
Nyehhhh.... alallallallalalaa siul
Aku beno nyer.. nak ubah 'sidrebar' ihikhik comey yg kat sebelah ni.. pi duduk kat sebelah sana... which means.. aku nak wat 3 coloum yg mereka itu duduk berhimpitan sengol sengolan antara satu sama lain... Korang faham ke ape maksud aku?
Tak faham? garupale
emememmememe.. abaikan...
Tapi bila ape yg aku nak wat tu tak jadi.. aku pon gatey kan tangan ubah kaler.. sebab dr dulu, blog aku memang kaler itam jerr.. tp biasalah kan... zaman dah berubah... manusia semakin maju.. Muahahahhahahaha!!

Ok.. lagi satu.. "port santai" aku pon telah di ubah dari OGGIX kepada SHOUTMIX..
kenapa?
Sebab OGGIX itu kdg2 akan menjadi "ERROR" sebab telah di new kids on the BLOCK oleh USM ini... Biasalah kan... line free... hak GOMEN lak tuh.. banyak lah yang perlu ditapis oleh penapisan filem antarabangsa *tetibe jelir*

Owhh.. cite psl line kan.. semlm kan.. atau pun "MALAM" tadi... [mmg la mlm jumaat.. mlm utk baca Yassin ok!].. aku dok wat keje guna laptop adik aku... Selalunya aku guna laptop duduk peram dalam bilik jer... tp mlm td, sebab aku nak tgk "Puaka Niyang Rapik", jadi nyer aku bawak la kluar laptop tu.. Pastu tangan sesaje la gatal nak tgk kot2 ade wifi terbang mcm hantu Niyang Rapik. Skali.. ouchhh!! adaaa!! sengihnampakgigi tersengeh sakan aku depan laptop! nama penyumbang wifi tu "AZITO"! Adehhh.. tapi laaaa.. slow bangatttt signal nyer.. 'VERY LOW'!! Tp, when aku masuk blog aku, ok jer.. loading mcm biasa.. Masuk blog akak cantik sempat lah nyembang sedas dua.. pegi lak jerit kat umh cikgu One.. skali jerit jer... hehehhe.. Pastu aku try la nak wat satu posting berkongsi kegembiraan.. nyehhh.. Hancussss!!! nak loading gambo lembab.. ya lorrr... "very low" kan... Bukan ape, "gambar" itu harus.. sbg bukti... hehehhe.. semalam tak dapek.. ari ni ler aku tempek kan.. boleh yerr...

Ape2 pon.. mekasih ler pada WIFI sesat tu... walopon on off jer signal nyer, tp bertahan lah jugak sampai sempat aku baca 5,6 email... untung2 next time aku cuba lagi... Mekaseh yerrr!!!
Muaahhh! muahhh!!

Comments

Popular Posts