::JUMPA GENG HOTMAMA::

Ekceli cite pasal cuti panjang tak abih lagi.. Utang TAG menimbun pon tak langsai lagi... Award yang org bagi pon tak publish lagi... AdoooYaaiiii!!!
Tak menang tangan makcik taw! Terkejar-kejar makcik menaip nak wat N3.. Nak wat kat umh, line Celcom amatlah mendukacitakan sokmo... Wat kat opis pon amik masa curik²...
Okeh! Okeh! Bukan itu maksud N3 ni..
Tapi aku nak bagitahu... Kejap kejap... Ehem!! ehem!! ehemmm!!

Kepada kengkawan HOTMAMA Forum.CARI...
hehehe.. semalam aku dah berjumpa dengan salah sorang geng kita... huhuhuu!! Sangat ketinggalan aku.. Aku tahu, korang memang dah selalu jumpa... Korang dah selalu wat port luck lah, open ous lah.. ape lah sume... Sume dah saling kenal mengenali... Sebab korang sume duduk erea² KL... Hanya aku jer yang ketinggalan. Sebab nyer aku jer sorang geng terpelanting kat Penang ni...


Ini lah orang nyer.. Nieja n Family...
Nieja ni baru jer abis pantang anak kedua... Masa dia jumpa aku tu, dia kata hari ke 46!! Errkk... heheh.. NO KOMEN! Org zaman skang berpantang kan.. hehehe.. aku pon gitu gak.. toksah dok kata kat org!
Nieja ni aku kenal masa aku tengah aktif kat Forum.CARI dulu ni.. id aku=Skert_kembang.. Sape kenal? hehhehe.. Masa tu aku baru ngandung kan anak pertama. jadi aku banyak surf kat Forum ni utk tambah ilmu pasal mengandung, bersalin dan penjagaan baby.. Memang best! banyak aku dapat pengetahuan kat Forum tu. Dari ko tak tahu ape².. akan jadi tahu ape².. tapi ikut yang baik² dan setakat yang ko mampu jer lah.. Toksah lah over nau! Paling best, aku dapat ramai kawan! Sume nyer kalangan mak² orang.. hehehe!!
Okeh pastu, kami kukuhkan ikatan persahabatan dalam YM dan menyusul pulak Confrence Hotmama YM! Masa di confrence tu lah kami semakin dekat mengenali.. Nieja, Kak Imah, Raihan (MamaMencah), Zel, Isra, Mieja, Kak Ani, Shima, Fas, Sha, Del, Alyss, Ira, embun ermm.. sape lagi eh? ramai lahh... masa memula join confrence dulu memang banyak cite kami kongsi.. Macam-macam kesah kami dengar, sume berkisar tentang rumahtangga dan anak²... Memang syiok lah!
Tapi kini kami mcm dah kurang nak berkonfy.. sebab masing² agak sebok. Yer lah.. ramai yg ada blog, bisness, jadi masa tuk lepak² mcm dulu dah kurang. Tapi masih belom boleh nak memutuskan persahabatan kami...
Contoh nya, semalam lah.. tetibe jer si Nieja tu bagi sms kata nak jumpa. Rupa nya dia balik umh mertua dia di Bagan serai. Jadi dia nak jumpa aku jugak².. So, dapat lah jumpa... masuk Nieza, aku dah jumpa 3 orang lah dari geng Hotmama. Nieja, Raihan & Zel. Yang lelain, belom ada jodoh agaknyer... Semoga persahabatan kita akan berterusan sampai bila² ok!!

**Ini Cek Abe Nieja.. Juzer!**


**Comel kan dak Suffiya ni..**


Comments

Popular Posts