::PERBEZAAN ANTARA....::

Pic ni aku snap tengah hari semalam...
Simple but nice!
Nice tuk aku wat N3 dalam blog... heheheh...sengihnampakgigi

Memang dua beradik ni tak betah tuk main sama-sama even aku ade mengawasi... Dorang ske gaduh.. Si kakak tu tak boleh lansuang nak share mainan dengan adik.. dan adik biasa beralah dah sebelum beralah akan pasti lah tercetus dulu tangisan dengan cebek2 sgala...
Tengah hari semalam, sedang aku enak keletang kelentung kat dapor, dua beradik ni sangatlah baik dan diam tiada pergaduhan.. Terdetik kat kepala aku, "ape lah di buat 2 beradik ni.. diam2 ni bukan leh harap sgt..."
bila aku buat serang hendap... barulah..
ooOOooO.. patut la diam... Masing² melayan egois dan blues ditengah hari...
[adik bersama lori treler kontot=mainan biasa bagi budak lelaki]

[kakak tengah potong sayur main masak²=permainan biasa tuk budak perempuan]



Itu lah beza nyer budak lelaki dan budak perempuan...
Sebab tu lah dorang berdua ni jarang nak sekepala kalo bab² main cenggini...

Tapi kalo main beskal, main pasir, main air, main kejar², main sepah² memang dorang berdua ni NGAM SEKAPLA!! bayangkan 2 kepala join main sume tu, kepala ibu yang satu ni lah menjadi pusing dan hampir pecah bila dikerjakan dua kepala ittew!!

:puppyeyes:

Comments

Popular Posts