::CUTI PANJANG - CITER 7::

::27 Nov 2008::
Aku tinggalkan anak² pada pengasuh.. (Nasib baik dia nak mengasuh). Tak sanggup aku nak bawak dengan keadaan anak² aku yang tak bape sihat tuh...
Aku kluar umah agak dah tengah hari.. jalan ada sikit jem kat jambatan. Sebab jambatan sedang 'update'!! hehehehe...
Sampai sana, dorang sume dah siap, aku tunggu jer kat bawah, then kami berlima naik satu keta jer... **psttt.. AJ, keta honda civic awak best laaa...** hehehhe...

Ok.. Let me introduce...
Gurls.. Awin (ummi) & Fila (IbuFila) (panggilan aku tuk dorang)
Guys.. Nick (BF Awin) & AJ

Memula kami isi perut dulu sebab dah tengah hari, maka nya aku bawak dorang g Kayu Nasi Kandar. Kenyang perut suka hati, baru leh jalan dengan senang hati.. Teruskan perjalanan ke Bukit Bendera. Aku ni pemandu pelancong merangkap jugak pelancong.. sebab aku tatau jalan! HHuuUWAAAAAAA!!! Wat malu jerk taW!! Tapi aku bukan anak jati Penang okeyy!! Harap maklum!! Aku Keje je kat Penang.. hehhehe...
nak pecah rahsia ni.. Kami beli MAP taw!! hak hak hak! lagi aku gelak guling!! gelakgulinggelakguling
Punyer lah kami berpinar-pinar nak mencari jalan ayer itam sebab itu jer point nak ke bukit bendera... hehehhe.. tp sekejapan jer.. dah jumpa jumpaan... sengihnampakgigi
Lepas g bukit bendera.. jenjalan kat batu feringghi.. Gediks lagi kat Pantau Batu Feringghi... Siap naik kuda bagai... Pastu... benti plak kat Tanjung Bungah, makan laksa tepi jalan... Gediks lagi kat batu batuan.. ihikhikhehhehe.. Memang hari menggediks aku lah dat dayy!! hahahaha!!menari
Oleh sebab terlalu banyak gambar menggediks dari kami, makanya, aku terpaksa wat slideshow jer.. korang tgk gambo jer lah ehh... tak larat makcik dh ni.. nak muntahhh!! blluuwwekkkkk!!busuk


Comments

Popular Posts