::KASUT::

Ini cerita tentang kasut yang baru aku beli...
Aku tak guna duit mak abah sesape...
Aku tak guna duit adik badik sesape
aku guna duit bonus aku yang agak ciput cedut ittew!
kedua kasut ini aku beli aku atas jenama RORINE dan SATINI... pon atas sebab aku adalah ahli pemegang kad RORINE dan SATINI ittew!

Yaaalorrr.... Bulan ni aku tak bape nak mendapat sales... Tak ramai kengkawan yang nak order barang... hagak nyer dah nak dekat bukak sekolah kan.. org ramai nak pakai duit tuk anak sekolah.. Yer dakk?
Aku pon tak kesah.. ade org nak order. order lah.. tak nak order.. aku order tuk diri sendirik! Boleh gituu? Nyehhhh!!!
Oleh kerana aku bukan lah pembeli kasut yang tegar.
Dalam erti kata lain, setiap bulan mesti nak ade kasut baru... Owhhh.. itu bukan aku... Tp bukan bermakna aku kadokuittt... Aku adalah sangat jarang utk memakai kasut2 yang sebanyak-banyak.. dan bukan lah hari2 kerja ku memerlukan aku utk bertukar kasut setiap hari...
Once aku beli kasut, dan aku akan pakai kasut tu sampai lebam!
Dan ini adalah kasut² yang telah aku order dan aku dapat pagi tadi!

Aku suke kaler n design kasut neh... Kasut ni akan ku buat utk jalan² ala ala gedikss gitu!

Ini kasut yang kedua. Kasut yang akan aku pakai sampai lebam spt contoh kasut di bawah!


=>Ini lah kasut dr umh ke opis. **kat opis aku pakai safetyboot**
=>Ini lah kasut aku kuar jenjalan santai..
=>Ini lah kasut aku hantam ke mana saja...
Dan akhirnya, dia menjadi sebegitu... Cebeh tu adalah tadi berlaku bila aku telah mengwar-war kan yang dia bakal ade pangganti.. Mungkin dia meghajuk sebab dia tahu aku akan letakkan dia di satu tempat yang agak gelap dan berbau! Sebab tu lah dia menunjukkan protes nya terlebih dahulu... Ngeee!

Dan ini adalah SESUATU untuk seseorang yang bernama SUAMI.. apakah ia?
adalah rahsia... Teka lah!!


Comments

Popular Posts