::GOODBYE!::

Mulai hari ni dan sampai bila-bila... akan tiada lagi jengukan dan terjahan ditengah malam dari CekLaLa yang tembun ini...
gudbye laptop!
gudbye celcom brodben!

Itu sume telah di terminate oleh En.Nurul ku yg tercinta...
Kenapa?
Mengapa?
Sebab apa?
Apakah?
huhhuhuu.. korang tanya lah kat dia sendiri!!! HuuwwAAAAAAA!!!!
Aku tak wat jahat taw!
Aku tak curang taw!
Aku cuma layan blog jer.. Ym pon jarang2 skali aku on...

Tapi kenapa sume tu ditarik balik... emememmemee...
aku tiada jawapan utk itu. Sebab itu sume adalah hak milik En.Nurul ku...

Takpe.. isteri yang baik.. kena ikut cakap suami kan? kan? kan?
Cuma hari² aku akan kembali dulu....
Siang kat opis.. keje dan keje.. Online bila free...
balik keje petang, urus umah, urus anak²...
Malam, masak, tengok tv, urus umah lagi sampai ngantok... Tido.. esok g keje lagi.. macam tulah hari²...

Its Okey bebeh!! im oraittttt!!!
hehehhee.. Maka nyer.. N3 ape2 sajer, akan aku pulun dihari keje lah...
ChaiiYokkk!!!

Comments

Popular Posts