::REUNION EX SMVK BATCH 96/97::

Kejadian berlaku pada hari Ahad 26/9...
Bertempat di Haritage Hotel, Ipoh...
Perancangan ni sebelum bulan puasa lagi.. 
Dan Alhamdulillah... berkat usaha kawan² semua, dapat lah jugak berkumpul setelah 13 tahun tak berjumpa. Walaupun tak sampai suku darinya yang dapat hadir, itu pon dah memadai untuk usaha yang pertama kali dibuat ni...

Ahad tu aku bergether-gether dengan En.Lucky dan hanak-hanak ke Ipoh...
Sebenarnya reunion ni boleh bawak family jugak.. Tapi aku berkeputusan utk pergi sorang jer. Sebab peel anak-anak aku ni tak boleh dijangka. Walaupun masing² dah besar, dah boleh bawak ke majlis kata orang, tapi bila takde orang yang 'rajin' melayan kerenah depa, mesti depa akan buat perangai yang tak semenggah...
Jadinyer, aku port kan dorang kat rumah sepupu En.Lucky. Anak² sepupu En.Lucky tu suka melayan anak-anak aku ni. Main masak-masak... main sekolah-skolah.. main doktor-doktor... main cikgu-cikgu.. Anak-anak aku pon suka lah.. So, aku selamat disitu. Cumanya, aku kena bagitau perkara yang sebenar kenapa dan mengapa dan untuk apa dorang kena duduk kat situ sementara ibu takde.... Dan Alhamdulillah.. dorang tak merengek nak ikut...

Ok! Jom layan gambar!

 

 
 Depa panggil kami organizer yang dah berjaya merialisasikan "INI PERKARA MUSTI JADI"
Kalo tak sebab kawan² yang lain, pertemuan ni takkan menjadi jugak...

 
Gift untuk yang hadir...

 
Ucapan 'pengarah projek' merangkap pengerusi majlis...
 'Ustaz' ni baru jer sampai.. terus kena baca doa...
Dia ni dulu Ketua Pelajar masa kat sekolah... Skang dah jadi cikgu.. 

OK dah baca doa sume, tak reti reti lagi.. makan time lah!!!


:Menu:
Sangatttttttttttttttttttt banyakkkkk!!
desert yg melampau-lampau byk... tak tahu aku nak makan yg mana....


Hah.. bila dah jadi bapak org ni, kena dahulukan anak-anak lah yer...
Dulu korang selalu potong barisan time nak amik makanan kat dewan makan...
Skang takde makne nyer.. korang kena bagi anak-anak ngan vini korang makan dulu...
hehehehhee.... itu baru betul!!



makan-makan... jgn memalu...
makan... makanan banyak...

13 tahun tak berjumpa, memang banyak sangat cerita yang nak dikongsi bersama kawan-kawan...
 

Selesai makan, selesai perasap, mulalah aktivi perbincangan utk next events....

 aku suka pic ni...

dah last... baru acara bergambar
Ini antara yang hadir....

Ini bersama pasangan masing-masing...

THANK YOU GUYS!!
kerana telah menjayakan event yang sangat sempoi dan best..
Walaupun ramai kengkawan yang lain tak dapat hadir, tapi yang ada ni pon dah cukup buat aku hepi sebab dapat jumpa balik kawan-kawan sekolah....
Kenangan yang paling manis dalam hidup, adalah kenangan diwaktu sekolah...
KORANG MEMANG BEST GILERRRRRRRR!!!








Comments

MR said…
sejak 2 menjak ni, aku baca belog ko tak abes2 pasal reunion, gathering, makan2... mcm artis lah ko! baper byk skulah ko blajo nih? gath tak abes2..ekekekek...
Anonymous said…
cek lala, meh la join my PSG..hadiah juta2 tu..hikhikhiks!
ceklala said…
@Makcik Rehan

hehehhe.. aku biasalah makcik.. gila glemer! Ko berminat nak tahu sejarah persekolahan aku ke? nanti aku buat entry khas nak? kui kui kui
ceklala said…
@makdara TERdiva

Wow!! juta-juta.. ai loikkkk.... ok! nanti ku terjah...

Popular Posts