::ADAM FAHIIM::

Lama tak citer pasal Adik Adam Fahiim.. 
Lepas Adam selesai operate jari aritu, aku dah tak citer perkembangan Adam...
Ini the latest pic of Adik Adam Fahiim..

Skang ke mana-mana Adam kena pakai benda alah kat leher tu.. 
Air rembesan Adam sgt lah merenjis-renjis kluar.. hehhehehe....

Ini jari Adam sebelum di pisahkan...

 Adam selepas pembedahan... Siannn.. kan?

 Ini jari Adam selepas pembedahan.. 
Ini pon, lebih sebulan tangan adam berbalut tau! Sebab nak biar jari Adam betul² elok..
Skang, jari Adam ni kena selalu kakak aku renggang² kan dan selalu suruh Adam hold sumtin utk bagi Adam biasa dengan 'jari baru' dia.. hehhee...
Jari ni, doktor pisahkan dan amik kulit dari perut Adam utk balut dan jadikan kulit jari Adam... Untuk pengetahuan, satu jari hanya boleh buat untuk satu tahun! Maknanya, utk jari² Adam yang lain, kena tunggu turn tahun depan!!
So scaryyyyyyy!! ngilu aku dengar kakak aku citer!!!

Ini Adam yang sekarang!! 
Very the notty boy!! Melasak tak ingattt!!!
Tapi, Adam tetap COMELLLLL dihati Atihhh!!!!


Comments

Unknown said…
salam,

saya sudah membaca cerita tentang Adam. Semoga kakak akak sentiasa tabah menjalani dugaan yang ALLAH berikan.. Mungkin ada hikmah di sebaliknya..

Popular Posts