::DINNER MALAM SEMALAM::

Malam semalam yer.. bukan malam ini...

Nama Masakan: ?????

Cara memasak : Versi campak mencampak ape yang ade..

Serius.. Aku sendiri tatau nak bagi nama apa kat dinner aku.. Ini lah masalah kalo dah mari roh malas nak masak.. Tapi masih nak mengabihkan sisa-sisa makanan yang ada...

Kronologi masakan di atas...

"Tumbuk bawang putih& bawang merah - Tumis campak"
"Bihun (yg dah tinggal suku) + Makaroni (lebihan yg dah rebus) - Celur Sebentar"
"Sos cili + sos tomato + sos tiram - Amik la serba sikit.. aku dh cakap.. main campak jer.."
"sayur - ske ati sayur ape yang ada kat umah korang... campak jugak tau!"
"Air sikit bagi berkuah + garam + gula = rasa" ^__^
"Dah mendidih - pecah telur - campak bihun +makaroni.."
"SIAP - MAKAN" <-- yg ni tak leh campak2... ehhehe..


Kan??
betul tak versi campak?
Pastu korang boleh la bagi nama kat 'dia'... hehehhee.. :)


Rasa?? boleh laa... Sedap la jugak.. kira lulus ditembolok raksase aku ni...
Yang penting.. My Lucky makan bertambah okehhh!!
Dan anak2 aku...
"terima kasih ibu.. ibu masak sedappp.."
ememmemememmee.. aauuuwww!! ^__^



Comments

Popular Posts