::TIBA-TIBA AKU RASA NAKKKKKKKKKK SANGAT!:::

Ini lah gajet saya yang saya sayangi... Kemana-mana saya pergi.. mesti dia kena ikut sama... jarang berbunyi, tapi banyak kegunaan... saya ambil gambar guna dia.. percayalah! banyak gambar yang saya load masuk blog ni, sume dari ehsan sayangku kat atas tu... Sebab ape saya SAYANGGGGGGGGGGGGG dia sangat banyak?
Sebab... dia adalah pemberian dari 'KESAYANGAN' saya yang sorang lagi tuu.. MY LUCKY!!!
boleh baca entry ini kalo nak tahu lebih lanjut...
Dah 2 tahun lebih dah henfon ni saya pakai... dah bertukar baju dah pon.. baju dia takde cikai2.. kena tukar yang ORI tauuu!!! sayang punya pasal.. saya ikutkan...

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
sejak dua menjak saya terlihatkan 'sesuatu' yang sangat cantik, menarik, tertarik kebabomm bomm bomm, terus hati saya berkata-kata....
RASA MACAM NAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK JERRRR!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Masih dalam golongan bangsawan NOKIAH jugak...
cuma wajah nyer berbeza...
Puan Nokiah (blacken).. boleh tak saya nak tukarkan rupa paras awak kepada yang lebih jelita??(hotzzz pinkish)
*wink! wink!*

boleh laa.. boleh laa...
Tapi awak janji taw! lepas saya buat entry ni, awak jgn meragam tauuu!!!



Comments

Rinna said…
Aduhh..cantiknyaa.. HP Nokia C3 pink nie.... mengoda2 plak laa..dia.. hehehe..

Popular Posts