::DEMI ANAK TERSAYANG::

Ari tu kan Dina merajuk.. Sebab aku tak buat kek coklat kat dia..
Pastu aku dah janji nak buat weekend ni.. So, buat lah...
Tapi aku tak buat yang mcm selalu tu.. sebab dah kata nak bawak p sekolah, nak bagi pada kawan2 kan... Aku pon buat lah muffin coklat.. Tak kesah lah.. Yang penting, dia nampak COKLAT!!
Tapi jangan terpedaya.. aku tak sepandai mana nak buat muffin sendiri...
Aku beli instant punya.. RM6 sajooo...

 Siap ade cara-cara membuat.. Baguss..  lebih memudahkan aku.. hehehe...

-SEBELUM DI BAKAR-

- SELEPAS DI BAKAR-

Aku isi sikit2 jer.. hehehe.. takut tak cukup.. budak2 kelas dia dah dekat 40 org lebih.. Aku buat ni pon dpt lah dalam 50++ tolak dgn hangit lah ape bagai, tinggal lah dalam 40 lebih gak...
Star-star tu Si Dina yang letak.. pegi beli barang kek tu, yg tu dia dah pegang dulu.. nak letak kat kek kakak katanya.. hurmm.. belasah lahhh!!
Rasa??
Sedap lah jugakkkk.. boleh laaaaa... hehehhe...

Jap g nak p beli jajan2 sket.. nak packing2.. Nanti senang dia nak bahagikan pada kawan2 dia...



Comments

Popular Posts