::PINK SPECIAL GIVEAWAY MAKDARA TERDIVA::


Sebagai menyahut seruan batinku seorang sahabat yang sangat Terdiva untuk sertai giveaway (GA) anjuran beliau...
Giveaway ni sempena kempen Riben Pink sepanjang bulan Oktober..
Ini first time tau aku join GA ni.. hehehhe...
Sori laaa Makdare ai lambat join.. bukan ape, ketapi laju blom sampai lagi ke Penang. Kena lah ai kayuh ketapi arang.. tu yang sampai berpeluh-peluh sementara nak sampai.. sampai hitam keti!! Wakaakkakakaka!

Ok syarat-syarat TERdiva nyer yang sangat TERmudah...

1- mesti jadi folower  blog MakdaraTerdiva.com - Done! *awal2 dulu lagi dah... peminat setia ni...*

2- Kena buat story mori yang RINGKAS, PADAT & SENDAT pasal Blog Sedap MakdaraTerdiva ni...
OK sila baca...

- Aku mengenali beliau dari mula asal beliau berjinak-jinak dgn dunia blogging...

- Single Mother for 3 rebina's yang comel² dan hensem².

- A Superwomen yg TABAH dan KUAT SEMANGAT dan kadang terover BADJET CUN... heeehhe.. Tapi memang CUN pon... HOTZZZ!

- Dari blogspot lagi aku suka beliau.. Dan skang beliau sudah maju dan laju... sudah berdot com... harus aku kasik tabik spring toing! toing! pada beliau!
TAHNIAH KAWAN!!!

- Masa memula kami berkenalan. Kami berdua berYM... MakDaraTerdiva (MDT) dulu memula pakai nama sendiri Ommi Firuz... heheheh.. suwiiittttttt!!!!
Aku tanya kenapa Ommi? dia kata sebab anak2 dia panggil dia mcm tu.. OMMI!! Semekom Ommi!

- Beliau sangat LOVE dgn aktiviti memanjat orang! eh.. tak! tak! Panjat gunung... heheh.. Ampunkan kami penunggu gua... ^_^
segala jenis gunung dan bukit telah beliau daki... Mungkin gunung everest dalam impian beliau. Ahaks!

- Dia suh cakap blog dia sedap. Tapi takde plak dia masak kan ape2 kalo kita p blog dia.. Ajer nyerrr kamuuu... Cer ke letak kueh² ke.. nasik lemak lima ploh sen ke.. ayor kopi ke segeleh.. tak ke SEDAPPPP tuuuu...
Aterrrr kamuuu... Takkan itu pon nak kene ajoo?

- Ater? tak faham² lagi? kalo aku tak dapat hadiah.. aku pegi cari kamu kat Teluk Intan!!!

*Peace No War!*




Comments

Anonymous said…
i lebiu la daling..

tp awal2 lg dah salah bab impian tu..
aku nak naik gunung kinabalu..x nak la gunung everest..nanti tgn aku keras..kejung beku kena ais plak..

gud luck beb & thx join PSG ni..terharu okeh!
ceklala said…
@ makdara TERdiva

I lebiu u too laling...
nak adiah gak tauu!!
Unknown said…
salam tingin nak masuk tp ketandusan idea...anyway gd luck to u
al-lavendari said…
salam ziarah .. semoga berjaya !

Popular Posts