::KARNIVAL INTERAKSI KEJURUTERAAN KIMIA (KIKeK)::

Kejadian berlaku pada 27 - 29 September 2010...
Giler lah kejadian bulan lepas... huhuhu.. Korang takde ke Award Untuk Entry Paling Lembab? Kalo ade, lanting lah kat aku yer... ^_^
Kalo yang ade masih ingat, aku dok luah perasaan PENAT kat fb tu.. hah.. sebab ini lah!!
Kat blog pon penah aku entry kan.. Baca kat sinun

Entry ini hanya untuk gambar... nak menaip ala-ala segan jer...
Apesal aku lambat update gambar?
Sebab aku mau tunggu itu semua gambar kasik upload masuk laa...
Sebab bukan dari aku punya camera.. So, harus menunggu... faham kah?
Sudah dapat, kasik edit sikit.. edit bagi tecit saiz jerr....
Itu pon, gambar aku main netball, badminton sgala nan tiada lah pulak...
Sebab itu gambar dalam camera student² yang bekerja pada hari kejadian...

Oh lupa mau kasik intro...
Ini kisah Aktiviti student yang memang setiap tahun Skul aku ni akan buat.. Hari Interaksi Bersama Pelajar. Selalu nyer sukasukaneka tu jer.. Tapi tahun ni al konon mau kelainan lah.. Al sebab Dekan sudah bertukar tangan.. tajuk pun sudah bertukar spt di atas... 
3 hari 3 malam sudah aktiviti nyer... Fingsan!!!
Tapi nasib baik body aku tak terpeleot. kalo tak harus aku letak jawatan tawon depan!
Ok..kasik layan sama gambar....

Gulap gulita kan?? Memang hari sudah ujan.. merintik yg agak kasar...
Our New Dean, Prof Azlina
Bacaan Ikrar..
 
 Dean tak dean.. ujan pon, kena kasi support jugak... huuhu!!

 Sesi aerobik pon bermula..
 Macam biasa, kami punya instruktur.. En. Fakaruddin...






Beraerobik lah kami di dalam hujan renyai...
elok habis, hujan pon turun.. kami pon pakai ramai2 naik ke atas pavilion...
Hujan reda, sempat buat 2 round tarik tali jer... Lepas tu, tak boleh dah.. sebab hujan maha lebat...

Malam tu, acara badminton..
Aku lah kena main.. hangkut bebudak 2 worang tu konon² nak sokong ibu lah..
Hadooooo!!! Ibu kalah!! huhuh... :(
Esok petang, Netball pulak.. lagi hangkut bebudak 2 worang tu...
Malam nyer, badminton lagi... Tapi tak bawak bebudak tu... Kali ni ibu menang!! Yeayyyy!!
Esok petang, Netball final... Menang lagi!!! Hooyeayyy!!!

Malam, sesi makan malam dan juga persembahan...
 


Pengacara majlis yang 1 Malaysia...




Staf yang Vouge Ge De Vasss!!

Student ade 2 persembahan...

Persembahan dari pelajar Tahun 1

Persembahan dari pelajar Tahun 2

Dan persembahan dari Staf...
Aku lah tutttt!!!
Keji betul dorang ni.. Dah last minit baru nak suruh...

 
Untuk pertama kali dalam sejarah penyanyian aku, (haakktuihhh!!)Aku kena nyanyi ala ala akustik!
Sebenarnya, memang teringin.. dulu dah penah test, tapi suara aku asyek tak masuk jer dgn key gitar tu... NYAMPAH!!
Pastu kali ni, aku try la mintak 'kekasih pemain gitar' aku ni mainkan gitar then aku nyanyi.. Sebab dorang nak persembahan dari staff. Memang la set karoke tu ade, tapi asyek² karokss jer kan.. asyek² muka depan aku jer kan.... Sure orang NYAMPAH tgk aku jerr...
Dan sudah nyer, hari tulah baru nak cari lagu, hari tu lah test suara, hari tu lah test gitar, petang hari tu baru test 2 gitar.. petang tu baru test sound kat dewan.. segalanya-galanya sume hari tu!!! Memang KEJI kan?
Dan akhirnya, malam tu, aku lupa lirik sudaaaa!!! BENCI EKSTRAVAGANZAAA!!!!

Mana kan tidak ku lupa lirik..
Selalu aku nyanyi lalla..lallala..lalalala sorang² atas pentas tu, takde lah yg teringin nak ngambik gambo aku.. Tup tup kali ni ade 'lain' sket.. becoz, kekasih pemain gitar aku tu si bujang idaman student² kat sini.. So, harus lahhh berkelik-kelik lah cahaya camera dimana-mana...

ohh.. aku mecipta ALASAN!






Comments

Popular Posts