::DINNER INI MALEM::

Walaupun ini malem internet tak baper nak menjadi baik, tapi aku tetap jugak nak online dan update ini blog.. Sebab esok aku adalah kebizian terlampau.. *yer lah sangat..*
walapun hagak hazabedah.. Tapi ku sot ba rho (S.A.B.A.R)...

malam ni memang tahap kemalasan ku dah lavel 3...

 Ini budak bujang, hanya tunggu makanan sampai jer.. Siap order plak tu!
"Makcik oiii.. cepat lah masak tuu.. makcik oiii!!"
Hamboi kannn...

 Dinner malam ni, MEGI!!
dengan cogankata (tiru makcik rehan) = SENANG DIMASAK, SEDAP DIMAKAN!
anak dara ku sedang belajar2 masuk dapo... Aku tak suruh pon.. dia yang nak buat...
Buat lah kakak.. Moga nanti bila besar, kamu rajin lah masuk ke dapo..
Aku yang letak sume benda, dia tolong kacau jer..

Malam ni papa takde, so ibu takyah nak masak-masak over.. Sebab malam, ibu memang tak makan dah skang.. *ceeehhh! Pooodahhh!!* Malam esok dah ade tournement bowling, tak yah masak lagi.. Malam lusa, dah nak balik ipoh.. sebab tu lah, aku kena abiskan segala benda mak nenek yang ade dalam kotak sejuk aku tuu.. Jadi, malam ini masak meggi, taruk segala sayur2 yang dah nak layu tuu.. hehhee...

 

Hah.. lepas makan, bawak-bawak lah basuh pinggan yer anak-anak!!
tolong pejam mata sebelah yer kalo agak2 terperasan muntot kuali aku yg berkerak tuu.. hehhehe!
Dorang ni memang masa-masa tertentu jer lah nak tunjuk skill pon... *macam mak dia lah..*
Kalo tak tu, nak suruh kemas mainan pon, aku kena berperang dulu dgn dorang... Penat cakap banyak2 ni.. kalo aku biarkan, tahu pulak dorang nak mengemas...
Tengah siapkan entry ni, dorang dua beradik dah lena tido depan tv.. LEGA AKU!!



Comments

mieja said…
weiii banyaknya kualimu ila hehheheheh
ceklala said…
@mieja

hahahahhahahahaha!!! heppp!! diam2 sudah! kan aku ckp pejam sebelah mata...

Popular Posts