::4:13 PAGI 4/10/2010::


Aku dah tido.... dari jam 10 mlm...
Aku kerah anak2 suruh tido awal...
Bagi susu sorang sebotol... tak sampai setengah jam.. udah hanyut... skali dgn aku pon hanyut...

Tapi.. setengah jam yang lalu... aku terjaga...
Idung aku berbau sesuatu yang KURANG ENAK!
Raba tilam... basah!
Raba sluar si budak mamat... erkkkk!!
Aiyarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!
ADEKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!
APESAL KAMU MELEPAS TGH2 PAGI BUTA NIIIIIIIIIII....
DAH LA TAK PAKAI FEMFERS!!

ADOOOYAIIIIIIIIIIIIIIIIII....

boleh plak kamu tido lena dgn suar penuh ta*k......
eeewwwwwwwwwww!!!
dia tengah pejam tu aku angkut masuk bilik air... bukak sluar.. penuh dgn khazanah dari alam perut!
Aduiiiiiiii... kamu ni dekkkkkkk... tido dengan ta*k ni kamu tak geli plak!!
tapi kalo suh basuh berak sendiri, kamu geli nak pegang punggung kamu tu!!
hah.. ibu ni mula lah.. pagi2 dah nak start enjin bebel...

Budak Muhammad Shah Darwish ni, memang aku dah potty training...
Siang 100% dia memang tak berfemfers dah...
malam kadang2 aku tgk keadaan dia gak... kalo dia penat main sangat, banyak minum air masak, cuaca sejuk, memang aku akan bagi pakai diapers...
Tapi kadang2 tu terlepas jugak... dia masih akan pussssssss jugak atas katil... dalam tido, dalam pejam mata.. tau2 jer aku raba, dah basahhhhhh... nonok, mengerassssss je manjang!!
GERAM TAU!!
padahal, sebelum tido tu aku pesan banyak2 kali kat dia, nak kencing, bangun... ckp kat ibu...
Ok ibu! jawab nyer pon...
Tapiiii... harammmmmmmmmmmmm nak bangun!!
sesedap rasa jer melepas atas tilam!

Tapi kakak lah yang paling senang aku potty training...
malam jer, dia automatik akan terjaga kalo nak terkenc... Bagitau aku siap mcm nak nangis2...
kdg2 tu mari angin tak cukup tido aku, aku membising jugak! 
Nak kencing pon nak nangis!! ckp elok2 tak boleh?!!
Tapi aku bangun jugak bukak lampu bilik air... anak kan... hehee...

Ni si Muhammad dah tido balik dah hah..
Siap mengeruh bagai... hamboi kamu dekkk!!!
Tilam tu aku tak boleh nak setle lagi.. sian pulak si kakak tu tengah tido...
Pagi nanti kang harus lah dia bangun lambat kalo aku kacau tido dia...
Kat tilam tu takde sisa, aku tgk dah masa bukak lampu bilik air tu, aku dah check...
tapi cuma bau jer lah kot yang melekat kat cadar... Maybe sebab campur dgn kenc dia gak kan...

Tapi.. idung aku ni hah.. aduiiii.. memang tak boleh blah!!!
sensetifff!!!
Jenuh aku nak pejam balik.. tak boleh!!
Bukak pintu bilik luas2 pon, tak boleh jugak!!!
bauwwwww tetap ada!!
Ade jugak yang sambung tido atas sofa ni kang....
huhuuhuuhu!!!!



Comments

MR said…
MUaahahahahahahahaha Mamattttt, ko lagik dasat!

Nauzubillah anak haku melepas isi usus besar ataih katil. fitam terus haku! hahahaha
ceklala said…
@makcikrehan

oOooOo.. besar ko gelakkan aku yer makcik... memang mulai malam ni, aku akan pakai kan dia pampers sampai dia sendiri takmau pakai dah!!!
Geram aku haihh!

Popular Posts