::SAYA BELUM TIDUR::

Kalau nak diikutkan layan mata ni, memang dah lama aku melayar bahtera ke negara-negara beriklim sejuk.. Tapi, bila mengingatkan yang sinki penuh pinggan tak basuh, rumah berselerak dgn mainan bebudak ni, siang tadi tak sempat menyapu lantai, baju ade lagi 1 round tak masuk mesin.. aku pasrah akhirnya.. Redhoo bangun balik berkelentang kelentung kat dapor. Pukul 12 tadi aku dah heret budak berdua tu masuk bilik. As usual, depa ni kalo tak dapat cium ketiak mashem ibu depa ni, memang tak lena tido... Masa nak bagi tido bebudak tu tadi pon, mata aku ni dah layu-layu dah.. tapi ku tahan jebat!!!

Sekarang semua sudah siap!!!
 |
|
|
|
|
|
|

Sekian terima kasih!!
*ade ke blogger lain yg buat entry bangang mcm aku ni di pagi limun?*

lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Comments

eynda said…
Janji belog berupdate kekekeke...

Popular Posts