::AWARD PERSABAHATAN::

Aku terima Award Persahabatan dari seorang teman maya yang belum pernah skali pon berjumpa. Kami asek lah sakan bercerita pasal family masing² dalam ym.. bergosip dlm confy *skang xde dah kot. sebab masing² dah ade blog..* masing² dah ade fb.. kadang² jer kalo nak gosip² liar, mai la bisik2 kat ym... hehheheh...
THANKS KAK MAH!!
Terima kasih untuk persabahatan yang tak mengenal rupa paras ni. Dah banyak hari dah kak mah dok jerit kat bawah nuh suh g amik Award ni kat blog dia. Tapi asal aku masuk ke blog dia, aku lupa.. ralit dok baca pot pet pot pet dia, terus keterlupaan aku....
Kak Mah adalah org pertama yang aku kenal lebih lanjut dalam Forum.Cari. Sebab masa tu dia menjual ape tah, dipers kot tak silap aku. Aku pon terhengen nak mencuba, jadik aku beli... Tapi urusan jual menjual, tak abis kat situ.. Aku lebih berjinak-jinak kat ruangan parenting dan terus terjebak dengan geng geng ex-makyung yang sangat lah happening giler depa ni. Kak Mah jugak lah yang heret aku masuk dalam confy dorang, berkenal-kenalan.. berkawanan.. bergosipan.. bergelak ketawaan.. cuma aku tak berkesempatan nak bergesel-geselan dengan dorang.. Sebab nyer, aku sorang tercahamak ke Penang, dorang sume dok erea² KL jer..
Pendek citer, Sampai skang.. aku suka kawan dengan dorang!! SANGAT SUKAAAA!!
Dari pengetahuan yang ZERO pasal parenting... dah banyak aku belajar dengan dorang2 ni lah...
Aku dari dulu, memang kekurangan kwn² pompuan. Sebab tu pengetahuan aku pasal dunia kewanitaan ni, agak slow. Tapi sejak² aku kenal dengan depa² ni, sikit demi sikit, perwatakan aku berubah.. THANKS KORUNK!!! hik hik hik!
Kak Mah, Kak Mieja, Nieza, Ira, Rehan, Zel, Isra, Del, Alys, Kak Ani, Kak Adek, Lela, Mas, Bb, Shima (mak Lang), Ayu (dah jdi tokey kek dh skang ni), Beep, kak eynda, dak intang & last, Fas!
Korang sume memang kawan² maya aku yang paling BEST! SUPERB! GEMPAK! DAN HAPPENING!!!



1). Bagi pulak award nih kat 5 org yg korang rase ada nila-nilai persahabatan yg baik dalam dunia blogging nih...

2). Apa nilai persahabatan yg ada pada setiap pada 5 org tu? war2kan..contoh :org no 1 : peramah, bila jumpa..cakap x henti2..best..

Owhh.. gitu plak! ok lah.. 
Antara reramai geng² yang aku sebut kat atas tu, ade yg dah dapat award ni, ade plak yang takde blog. Walomacam mana pon, masih ade 2,3 ketul yg ada blog tp blm dpt award ni (aku rasa lah)... dan utk kengkawan maya aku yang lelain....

1- Ira
4- Del
 5- Mak Dara Diva
 
1- Ira = Kenal dari geng² ex-makyung jugak. Suke citer pasal anak² masing. Masa aku kenal dia, tengah giat futher study, pastu dah peknen anak kedua, tatau ape jadi ngan study dia.. then skang anak dah masuk 3. Ko dah abis ke belum study ko eh ira?

2- Kak eynda = Masa kenal dalam confy YM, aku selalu membayangkan dia seorang wanita yang sangat lemah lembut. Dari segi susun ayat berckp dlm confy tu, cara dia treat kitaorg yang sangat kepala gila ni... Memang aku suka personaliti dia. Tapi bila dia dah ade blog, tgk rupa org nyer dalam blog. Cara penceritaan dia dalam blog, memang bayangan aku tu tak salah. Suka cara kak enyda... very the ayu ayu gitu!! hehehe...

3- Kak Adek= Pon kenal dari geng ex-makyung. Punya lah dok sembang sakan kat confy YM.. alih² sembang punya sembang, rupa-rupanya kami dah buat jejak kasihan lah pulak!! Org sekampungggg!!! Pulak tu, baru ku tahu, dia bakal kakak ipar aku yang tak menjadi. Tapi kira ok lah, sebab Abah aku dah nikah kan dia masa nak kawen dulu ni.. ahakss!!

4- Del= Aku kenal dia ni pon dalam forum.cari gak. Pastu baca kisah arwah anak dia Nur Hamizah Izzati. Tabah betul hati seorang perempuan ni. Then, kami heret dia masuk dalam geng confy kami, sikit demi sikit kami pon berkongsi kisah suka duka dengan dia. Tapi skang dia bahagia bersama si kecil Nur Anis Nadhirah yang sangat comel tu...

5- Mak Dara Diva = Yang ni bukan dari geng ex-makyung. Tapi dari geng payung terjun. Dia yang dulu berkenalan dgn aku. Sebab dia terjah blog aku tah dari mana muncul nya. Dia suh aku ajarkan dia buat blog. Aku pon ajar lah ape yang aku tahu. Nak kedekuit ilmu bakpe kan? Pastu terus lah sembang² kat YM.. gosip², borak², dan nah skang!! follower blog dia dah melebihi dari blog aku.. ape kes??? Tapi dia memang DIVA!!!

*fuhh!! punya lah pjg entry award ni.. Kah Kah kah!!*

Comments

Anonymous said…
mak encik..ai baru dtg nak amik award..maklumler..dtg naik kapal selam tu yg lmbt sikit..

makacih yer.. :)
eynda said…
Trima kasih ye bagi award ni..sangat terharu...nanti free akak buat entry :-)

Popular Posts