::HARI YANG SERBA TAK KENA::

Ini yang la yang aku malas ni!!!
Kalo dah start menggodek, memang seharian lah aku dok belek...
Nak buat kat umah, internet slow... Kang tak pasal-pasal blog aku tunggang tebalik abis...
lagi pon lappy kt umh manjang nyer kena konker dgn org tu... nyampah!
Buat kat opis ni, internet memang lah laju.. Tapi pc aku lah pulak hah!
Pc zaman jahilliah.. mcm ni lah.. slow! lembab! siput! semut! ngeeee!!!
GERAM BETUL AKU!!
Hadap lah korang dgn cat baru ni...
aku dah malas dah nak godek.. 
Sume serba serbi tak kena ari ni!
Dah la muka lebam gila!!!
Ni gara-gara main netball 2 hari tu laa.
Abis muka aku yg sedia kelam ni jadi SUPER POWER KELAM!!!
BENCIIIIIIII!!!!

Harap maklum lah kalo muka cek lala tak timbul di mana-mana media masa atau pon media cetak... Sebab ceklala perlu pulihkan kembali kekelaman muka beliau...
SANGAT HAZABBB!!!

Comments

Popular Posts