::SIARAN LANSUNG::

Salam Nuzul Al-Quran...
Saya bersiaran dari Ipoh, di umah MIL...

Selamat bercuti kepada yang bercuti hari ni... Ade plan nak kemana-mana ke?
Nak shoping raya sudah tentu khennssss?? hihihihi....
Ade yang keje ari ni??
alolololololooo.. keciannnn!! hehehhe..
keje lek lok ehh... jgn monteng2 tau!

Semalam kan.. aku hampir2 demam tau!
 Sume simptom2 demam tu dah ade. Sampai badan aku mengigil kesejukan...
dengan tekak perit, sendi2 abis lenguh2...
dok dalam keta, sangat lah tak selesa!!
Sampai kat hentian bukit gantang, kami benti untuk berbuka. Makan dalam keta jer. Ujan. nasib baik sebelum tu aku dah suh Lucky aku singgah Param beli ape2 yg senang di makan. Tau ape yang dibeli? Kueh jerr!!! hehehe.. Jadi lah.. rezeki..
Dari umh, aku dah buat air milo, letak dlm flask. Sedap nyer lah minum milo panas2 dlm sejuk2 mcm tu.. Usai makan, aku terus telan penadol active fast!
Aku memang BENCI sakit!! Aku tak suka kalo badan aku sakit!

Tapi yang pelik nyer, dlm 'mcm nak demam' tu, sampai umah MIL, aku melantak nasi pulok!!! hehehehe... aci tak?
Dan ari ni, alhamdulillah.. saya dah sehat... *tapi belum mandi! yarkks!!*

Selamat Bercuti Sume!!!





Comments

Popular Posts