::SELAMAT BERPUASA::

Tahu tak korang, pada puasa tahun lepas aku sangat teringin nak makan benda alah ni.
'Chocodate'
SERIUSS!!!
Aku memang sangat sangat teringin nak makan kurma coklat ni.
Tapi sebab aku ni ala ala kedekuittt, maka aku tidak membeli sebab harga nya agak mahal berbanding kurma² Yusof Taiyub yang lain.
Tapi pada tahun ni, Allah swt telah memberi rezeki ini untuk aku dan family.
Alhamdulillah, aku dapat chocodate ni dari kenalan yang sangat bermurah hati. Bukan satu, malah 2! Terima kasih buat yang memberi. Semoga kalian dimurahkan rezeki di bulan yang mulia ini.
Rasanya?
sedap!!!
Kurma berbijikan buah badam yang rangup dan disaluti coklat enak!
Jangan lupa beli.. jangan jadi keduittt mcm aku!! hahahahahha!!!

SELAMAT BERPUASA UNTUK SEMUA UMAT ISLAM DISELURUH DUNIA!!!

Comments

kmieja said…
kurma coklat nie sedap....adik aku ada beli masa dia balik dari Lubnan dulu....:)
Nieza Ishak said…
mana nak dapat ila ????

syedap la pulak aku nengok.
ada kedai online tak?
ceklala said…
MIeja: sedap kan? anak2 aku pon suka..

Nieza: rasa nya kat pasar raya ade kot. Sebab kurma pak yusof tayub ni kan dah semakin femes skang...

Popular Posts