::TERUK BENAR AKU NI!::

Pagi tadi aku ok... Walaupon sengal2 kat pinggang sikit jer...
Tapi petang ni aku dan worst!!!
Separuh badan aku start pinggang sampai bawah, rasa mcm nak tercabut!!!!
SAKITTTTT!!!!

Pastu mula lah aku melalut mcm-mcm...
dah la dengan ade kelas.. nasib baik ade tutor cover aku....
Aku memang duduk dalam bilik jer ni...
Tak daya dah nak meronda tgk ape student2 kat luar tu buat...
Mesti budak2 tu seronok aku jadi 'pendiam' ari ni..
Mana tak nyer, technician paling garang jadi 'diam'..
tak banyak cakap, tak berleter kat dorang, tak pot pet pot pet...

Adoiiiiiiiii!!!! Sakitttttttttttt!!!!

Tapi aku teringin nak makan kek coklat...
harus ke balik ni aku backing2?
Barang2 sume cukup... 
cuma tahap kemalasan aku masih dalam keadaan kritikal...
dengan sakit sume ni, boleh ke kek aku nak menjadi?
Kang dok merengus jer manjang, kek pon bentan!!!
Dah mengamuk pulakkkkkk...
Itu lah kamu Cek LaLa....

Comments

Kmieja said…
ila...period ka? gie lag ngurut....
Anonymous said…
uit!! sakit2 bawak2 la rehat ciklala..

kek tu bila2 bole buat..
x pun ko beli jer kt kedai..haha!

tk cre lalink
adha said…
sakan ko nk ngamuk ek..

kek kolat kalau bantat .. ko ambik eskrem vanila, makn ngan kek bantat ko tu.. pas tu ko feeling2 makan brownies with vanilla eskrem..

Popular Posts