::MASAK MASAK BULAN POSA::

Setelah jemu makan masakan di PaRam...
Semalam adalah hari mengigih aku masak...
Yer!!!
Semalam adalah 1st time dalam bulan posa ini tahun, aku masak utk berbuka.
eh tipuuu!!! 
Hari minggu petama posa aku dah masak!
Ni ku maksudkan time keje laa.. ini lah 1st time aku masak utk berbuka...
Sebab tetibe aku teringat nak makan nasi lemak...
Roger kat my Lucky.. 
jawapan dia.. 'hmm..'
sokay la kannn....

Kluar opis, 5.30.. tok tek tok tek.. amik bebudak... bla.. blaa.. singgah kedai beli ikan bilis, sampai umah, sinsing baju, tgk jam pukul 6...
pakai apron.. zassss.. zup! zap! zup! zap!
pukul 7 dah SIAPP!!!

- Nasi lemak (gambar nehi!)

- Sambal tumis ikan bilis

 - Telo dadar (yg dah dicatu dek bebudak tu)

- lain-lain menu tambahan yang dipanaskan semula.
 -bergedil 4 ketul (beli)
- lebihan ikan pekasam berbuka hari ahad
- sardin roll (lebihan berbuka hari ahad. belum digoreng)
- sambal tumis udang (lebihan hari ahad. Dipanaskan semula)
- Ikan gherut² masak asam (lebihan hari ahad, dipanaskan semula)
- Ulam timun

Juadah kami semalam. Alhamdulillah.. rezeki...


*maaf lahh... pakai camera hp bodo jer.. gambar pon gulap gulita...*



Comments

Popular Posts