::MENU BERBUKA WEEKEND::

Susulan entry berbuka hari ke 3,
Jala yg dibeli dari 6 tinggal 3, terpaksa aku topup kan...
gigih lah pulak aku balik menjala pulak...
Takut kang tak cukup.. Tak sangka plak anak2 aku tu suka makan roti jala ni...


Jala yang dlm perlbagai bentuk dan rupa...

Tapi untuk esok nyer (sabtu), aku up lagi...
Tepung ade lebih lagi, aku menjala lagi utk hari sabtu...
2 hari berturut-turut aku menjala ok!
sangat rajin...

Lawan dia, kari ayam.
Hanya kari ayam ini saja sebagai pembuka selera pada hari sabtu tu.
Seriusss!! Aku penat!!
Penat dok jahit langsir.. hehhe.. pastu betis aku jadi tegang..
Nak masak lelain dah no mood! no mood!
kari ayam sudah... sama sayur kobis...
Ok jalannnn...

Jala hari sabtu, rupa agak bermaruah.. 
cuma duduk nyer tak bape nak susun...
Ahhh.. layan kan jer lahhh...
|
|
|
Menu berbuka ahad,
Takde!
Beli jer kat param. Sebab 2 hari berturut-turut aku sebok jahit langsir...
Nak masak dah fenattt!!
Lagipon org yang makan tak ramai mana.. Jadi beli jer jalan penyelesaian...
Menu hasil tangan, cuma ini..
Cucur udang BP HIGH... (terlebih garam. Org ade high BP, harus kena check on the spot!)
Tapi tetap kehabisan.. sebab cucur udang ni adalah cucur tradisi fav seisi keluarga...
Kalo sape yg tak reti makan, syOhhh!! syOhhhh!! kluar kau dari siniiii...

Comments

Popular Posts