::KERANA PULUT BADAN KU LEMAU::

Ohh.. saya takde entry lagi ari ni...
semalam sampai 3!
ari ni kedaung...

Tak tau la napa ari ni aku sgt sgt lemau..
selemau biskut patsegi kena cicah dgn ayaq kupi..
mcm tu lah lemau nyer aku dikala ini..
Tapi masalah ini bukan baru terjadi.
Tapi telah bermula sejak malam tadi.. selepas kami berbuka puasa...

Aku yakin.. sebab aku berbuka dengan 3 ketul pulut panggang, aku telah jadi seperti ini...
lemah, lemau, longlai, lungu, langau, lalat...
aduhaiiiii.... hapah satu pon aku tak buat ari ni tau!!!

Ape kaitan kelemauan aku dengan 3 ketul pulut panggang itu??
errmm.. tah lahh.. tapi pada firasat aku, sebab itu lah kot...
P . U . L . U . T
pulut kan boleh melemahkan sistem tubuh badan maknosia...
eh betul ke??
hihihi.. tah! aku main taram jer...

ohh tidakkkkkkkkkk!!
ape aku yg sedang aku lakukannnnnnnnnnn!!!
Ini entry yang tidak bermanfaat telah aku saji kan utk kalian..
Maaf yerr...
aku betul2 takde nyawa ari ni...

*tlg klik iklan yg keluar.. plis..plis..plis...*

Comments

Popular Posts