::PUASA 13::

hikhikhikhikhik
Ingat tak lagi entry timbang-timbang di posa ke 6?
Itu berat aku time sebelum posa. Bila dan ketika aku tak pasti.. 
tp yang penting sebelum bulan posa...

Sebenarnyer, Aku dah berazam.. (ceewahhh!!! azam lah sgt! <-> janganlah perleceh aku wey!! baru nak semangat ni! <-> yer lahh.. yer lahh.. ok! SEMANGAT! <-> hah! mcm tu lah baru geng! )

Aku berazam nak cuba turunkan berat badan dalam bulan posa ni.
Dapat cecah angka '6' pon jadi lah!!!
tak kesah 67 ke, 68 ke, 69 pon aku dah kembang kempis dah! Tapi kalo leh dapat 65 laaaaaagiii aku gumbira sejahtera!!
Dan dipuasa ke 13 (semalam) aku dah naik penimbang...
Jawapan nyerrrrrrrrr!!!
serrrrrrrrrrrrr...
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
 Aku harap-harap dapat turunkan lagi...
siiiiiiiiiiiiiket jer lagi.. huhuhu!!
Rahsia?
hahahhahahhaahhhaha!!!
(gelak besar!)
Eh! bukan rahsia tu gelak besar.. aku saje nak gelak2 dulu...
Seno nyer, dlm bulan posa ni, aku makan nasi sehari skali jer.
Masa berbuka jer. Itu pon dalam kuantiti yg sikit.
Masa bersahur, aku selalu minum oat dengan roti high fiber. Jarang lah nak makan over-over masa sahur. Melainkan aku balik kampung.. hah! memang aku mentekedarah tak hengat. Tapi baru skali jer aku balik kampung. Tapi minggu ni nak balik umh MIL plak... Alamak!!!
Harap-harap leh kawal nafesu... boleh ke nokkss??

~~lallalalalallalallaalal~~


Comments

wah dh turun..

GKSB timbang berat gak semalam..

tapi rasanya penimbang tu rosak kowt..

ekekeke
ceklala said…
GKSB:: hehhehee.. penimbang wosyak?? terlebih pound ke? hhehhehe.. jgn marah!

Popular Posts